Горди с… хомофобията си?

На 18 юни в София се проведе ежегодният „София Прайд“ и от това, което видях из медиите, изглеждаше супер забавно. Имаше концерти, усмихнати хора със страхотен грим и много, много цвят, а на мен всичко цветно ми е слабост.

Обаче се организирало и нещо на име „контрапрайд“, или както аз му казвам – „сдуханящина“. На това второто събитие нямаше музика, нито щастливи хора, нито цвят… Изглеждаше някак скучно и сиво, дори тъжно. Предполагам не им е приятно да са хетеро…

Както и да е, първите искат равни права, вторите искат ЛГБТИ да нямат права. Все пак знаете, че Библията призовава към дискриминация спрямо всичко, което не ни харесва! Това да обичаш ближния е техническа грешка.

Нека първо се разберем какъв е този „парад“. Прайдът е шествие за равни права на ЛГБТИ. Не е за показност, а за ПРАВА! „Прайд“ от английски значи „гордост“. Твърде дълго хората от тази общност са били принудени да се срамуват от себе си, защото никой не е приемал съществуването на някой малко по-различен. Но днес би трябвало да сме осъзнали, че няма нищо срамно в това да обичаш. Само че в България „толерантност“ още е непозната дума.

Събитието предизвика голям отзвук из социалните мрежи. Освен подкрепа за движението и готините, цветни хора, имаше и такива, които… (по-добре да не ги определям). Тези неопределените винаги много гласно изказват недоволството си, но аз винаги пренебрегвам казаното от тях, защото е някакъв бълвоч. Днес обаче ще им обърнем малко внимание (нали трябва да сме толерантни) и ще задълбаем из аргументите им. Да видим дали има някаква логика в тях.

Нямам нищо против тях, но само да не ми парадират…

Любимият ми коментар! Всеки път като го видя, изведнъж ми става лошо и започвам да се притеснявам, че мозъчните ми клетки умират. Този вид коментари са изкуство сами по себе си. Те представляват тази обществена прослойка, която иска да е модерна, но… не е! Не може да си толерантен, но да не искаш да ги виждаш. Какво дори трябва да означава „да не ми парадират“? Кой парадира? С какво?

Със същия успех можем да произнесем и следното: Нямам нищо против хетеросексуалните, но само да не ми се навират в очите с техните семейства! Нямам нищо против правителството, но само да не ми се показват с тези протести в тяхна защита! Нямам нищо против жените, но само да не ми парадират с тези искания за равни права!

Представете си как протича един разговор в Османската империя в мюсюлманско семейство през 1876: „Нямам нищо против българите, но само да не ми се натрапват с техните искания за държава!“.

Сега виждате ли колко абсурдно звучи?

Източник: https://www.facebook.com/etiuditenasofia/photos/pcb.3195654800724247/3195651220724605

Че кой им пречи на тях?

Ако и вие сте от хората, които се чудят кой им пречи на ЛГБТИ да си съществуват спокойно, значи сте част от проблема. Хората с различна сексуална ориентация в България нямат право да наследят партньора си, най-вече защото нямат право да сключат брак с него. Нямат право да осиновяват, а престъпленията срещу тях (които не са малко) не се класифицират като престъпления от омраза. Водят ги хулиганство. Същото ли е да набия някого, защото не се вписва в собствените ми ограничени представи за света, и да счупя пейките в парка? Не, нали?

Много модерно стана да ги толерираме такива…

Съгласна съм! В модерна държава с модерно общество е модерно да толерираш всеки без значение от неговия пол, раса, сексуална ориентация, религия, етнос и др. Все пак не е 15. век!

Развалят ни децата!

Много силен аргумент от братята хомофоби! За да докажем тази теза, ще направим един експеримент. Погледнете снимката по-долу. Сменихте ли си сексуалната ориентация, след като сте видели подобно „извращение“?

След като установихме, че сексуалната ориентация не е чорап, че да се сменя през ден, значи децата ви ще са си добре! Няма нищо „перверзно“, „педофилско“ или „аморално“ в това да обичаш човек от същия пол. Бих спорила, че подобни неща могат да се видят в църквата. Както и сред хетеросексуалните.

Миналия век не е имало прайдове. Нито пък по-миналия. Но за сметка на това ЛГБТИ хора са съществували. Откъде са се взели, след като не е имало къде да видят подобно шествие? Да не говорим, че хора с различна сексуална ориентация има дори в традиционните, християнски, хетеросексуални, бели семейства! Дали пък именно те „развалят децата“?

Семейството е само между мъж и жена!

Ах, любимото ми! Тук навлизаме на територията на традиционното християнско семейство. Най-семейството сред семействата! Тези хора твърдят, че ЛГБТИ двойки не могат да създават поколение, което ги прави… негодни. Хм, значи, двойки с репродуктивни проблеми също са негодни. Кому са нужни стерилни мъже и жени? Важното е да се раждат деца! То да не е „концерт по желание“? Самият папа беше казал преди време, че жени, които не искат деца, са егоистки! Ами да! Кой ще знае по-добре от мъж без деца? Тя, жената, е инкубатор!

А, да, и също какво е традиционно християнско семейство? Мъж, жена и две деца (за предпочитане момче и момиче)? Ами ако е семейство с едно дете? Или с три? А ако родителите са разведени? Ако единият е починал? А ако дори не е християнско? А ако си сирак и живееш с баба си? Традицията е нещо, което не се променя във времето. Значи семействата трябва да се правят по калъп.

Източник: https://www.facebook.com/etiuditenasofia/photos/pcb.3195654800724247/3195651580724569

На шествието за дискриминация (контрапрайда) имаше невероятни плакати с цитати от Библията как жената е „венец“ и как Бог я е създал да бъде „помощник“ на мъжа. Малко съм скептична дали това е взето от свещената (за християните) книга, но какво знам аз. Бързичко се отказах от Библията, най-вече заради кръвосмешенията и няколкото „помощници“, които мъжете си имаха. Може пък аз да не съм достатъчно просветлена, за да следвам тези мъдри уроци от Библията, която е писана от хора, нека не забравяме. И която се тълкува от хора, които със сигурност нямат право да говорят от името на Бог.

А и както вече се разбрахме, любовта, която проповядва християнството, е печатна грешка. Вероятно е и печатна грешка, че Бог обича всичките си деца еднакво…

Теодора ТОДОРОВА

Един коментар

  1. Аз съм от „сдуханяците“ дето не приемат хомовръзките. И не разбирам,що за гордост е да те еб…т в г..за.Моята религия казва,че връзки,които не водят до зачеване на дете са скверни. Религията на Древна Гърция казва,че са добри.Но къде е Древна Гърция? Правилно,няма я.Щото без деца не може.Всички животни го знаят и се размножават.А някои хора се правят на интересни и не спазват природните закони.

    Харесвам

Вашият коментар